21.27

Varför är min kropp i uppror just nu?
Den fullkomligt HATAR mitt val av preventivmedel.
Min ena handflata är så torr att den ser pestsmittad ut.
Jag har återigen fått ont i halsen.
Min tand ilar så jag blir galen.
Mina ögon protesterar mot linserna och gör ont, så jag var tvungen att ta ut dem.
Jag vaknade med en oklart bula i bakhuvudet i söndags som gör ont.
Skulle behöva dra ett täcke över huvudet och vänta på bättre tider tror jag.
Tur att man har en blogg att klaga i.
För då känns det ju så mycket bättre.. 
 
Imorgon jobbar jag iallafall kväll vilket innebär 11.30 till 20.00 och jag tänker flexa ut tidigare, så det så.
Och jag är superglad över att Avdelning 15 är så trevlig, men rolig och trevlig personal.
Glad över att det börjar bli vår snart.
Att det är min födelsedag snart.
Att jag har världens bästa mamma.
Att jag kommer att vara ledig i påsk.
Att jag har hittat världens godaste choklad (marabou daim).
Att jag gillar min nya vårjacka skarpt.
Och att jag varit hur grym som helst och tagit 2 sprutor den senaste månaden.
 
Kan nog inte riktigt beskriva hur stolt jag är över mig själv gällande det sistnämnda. När man är så jävla rädd för något och sedan klarar man det. Och så klarar man det igen. Tackar utbildningen för det, kan ha varit världens bästa terpai för sprutfobi.
 
Kände att det behövdes lite positivt också för att väga upp det dåliga.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Goaste hjärta! Puss o kram!

2015-03-17 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback