Vägskäl

Hej. Nu är all ledighet slut och imorgon (inatt) blir det uppgång klockan 05 igen. Vilket känns som det kommer bli ganska jobbigt eftersom jag sov förbi mitt alarm och vaknade halv tolv idag. Något som också är jääävligt jobbigt är att jag behövde plugga idag. Men jag har varit nere på stan och fikat med Johanna och Elise istället. Väldigt trevligt och välbehövligt. Känns som jag inte kan ta det lugnt och ta dagen som den kommer i mitt liv längre nu, utan om 12 dagar är det dags att ta tag i livet. Jobbigt när man inte vet vad man vill med allt. Fasiken. Tror inte jag vet någonting för tillfället faktiskt. Ska nog fortsätta ignorera framtiden i 12 dagar till iallafall.
 
Önskar mig en tidsmaskin tillbaka till 10 års ålder. För det börjar bli för mycket med det här vuxna livet känner jag ibland.. Mitt lilla hjärta och min stackars hjärna pallar inte trycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback