Massage

I fredags myste vi på spa och jag passade på att använda mitt presentkort som jag fick av Jesper på min förra födelsedag. Jag tog en hot stone-massage som var sjukt skön, och senare en ansiktsbehandling. Kan verkligen rekommendera båda! Dock måste jag nog ändå ringa min vanliga massör-kontakt så hon kan trycka ut alla mina knutar och sådant för denna massage var verkligen inte för det utan mer för skönt. Det är alltid med skräckblandad förtjusning man går till Karin som bor en gata ifrån oss. Man mår mycket bättre i kroppen efter man varit där, men själva stunden man ligger där är mest plågsam. Men precis vad min kropp behöver. Idag hade dock min kropp behövt skön massage, pussar och kramar eftersom den skriker av träningsvärk. Så går det när man chockar musklerna med maskiner och redskap den inte är van vid. Men det är ju verkligen mycket roligare att träna styrka än kondition..
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Myspys! Puss

2015-04-06 @ 18:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback