22:22

Den här dagen kan sammanfattas på följande vis:
Depp, totalt misslyckat plugg, sömn, musik och gamla bilder.
 
Riktigt deppig söndag på grund av vissa omständigheter. Och det enda jag behövde göra den här helgen var att plugga till tentan på fredag. Tenta på hela utbildningen. Som jag skulle plugga till denna helg alltså. Eftersom vi skriver examensarbetet på vardagar. Igår lyckades jag skriva ett worddokument med en lista på saker jag behövde plugga på. (Man vet inte vart man ska börja för det är så mycket??! Tre års utbildning...). Idag var jag så duktig att jag till och med tog fram en massa böcker, läste en sida om cirkulatorisk chock men sen blev jag tydligen jävligt trött och somnade. Sov bort hela dagen.. Vafaan.. Efter jag vaknat fick jag god söndagsmiddag och sen har jag bara lyssnat på musik som jag fått av linda, kollat på en massa gamla bilder och förundrats över min fjortisperiod. Men vilken härlig del av livet! ''Vadå jag är inte alls fjortis?'' Jo det var du. Så lite självinsikt. Haha. Finns så mycket minnen i alla bilder.
 
Jag är fan snart klar med min tre år långa utbildning, vart tog tiden vägen? Tre år av förhållande med Jesper och utbildning på Karolinska Institutet. En av dem har redan tagit slut, en tar slut om två och en halv månad. Så underbara och jobbiga år. Kärlek, bråk. Tentaångest, upplevelser, ny kunskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback