Trött-svammel

Eftersom jag verkar ha någon slags nedräkning till skolans slut här på bloggen så kan jag ju börja med att säga att jag nu har fem dagars ledigt, följt av två dagars skola, följt av SOMMARLOV! Följt av en resa till Kreta. Så framtiden ser ljus ut, HEHE! Planerrna är att imorgon städa denna lilla skolåda till lägenhet, träna, äta grillat hos Jespers föräldrar, och på fredag till Stockholm och shoppa. Olyckligt nog är tåget mellan Årstaberg och Stockholm central inställt hela helgen vilket förjobbigar saken.. Fast nu kollade jag precis smhi och överväger att ändra morgondagens aktivitet från städa till sola. Sol och femton grader från klockan 13, dock stark nordanvind. Frågan är om man fryser arslet av sig då... Alltså det är 10 dagar kvar till vi åker!!! Vilket tjat.
 
Ska bli så skönt att slippa jobba i grupp mer (skolan). Det är så himla tröttsamt och efter 4 veckor går man vekligen varandra på nerverna. Alla tycker och tänker olika, har olika standard och sådant kan vara så frustrerande. 
 
Alltså kan ni förstå lyckan när ens favoritserie genom tiderna gör en ny säsong? Säsong 9 sisådär väldigt många år efter 8 tog slut och man trodde det var över. 24 <3
 
Maggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback