14 maj

Hej blöggen. Återigen här innan frukost. Dagens plan är att (efter frukosten..) gå hem till mamma och pappa och hämta mitt nya bankkontokort som kommit dit med posten. Eftersom jag spärrade mitt gamla kort pga. ett otroligt korkat move från min sida. Ibland så funkar inte hjärncellerna som de ska! Sen ska jag gå vidare till stan och möta Felicia för presentshopping till en viss vän som fyller år i övermorgon. Ska passa på att kolla på H&m efter en bikini som var slut på nätet igår när jag skulle handla, också. Bikinis bikinis bikinis. Konstigt hur man kan tycka så mycket om något som man känner sig totalt obekväm i. Lite mer bekväm när man väl blivit brun iof.
 
Sen är planen att förbereda inför morgondagens helvete, aka. skolan, och efter det träna. Och äta middag. Och sova svintidigt eftersom jag och min grupp måste komma tidigare imorgon för att ha ett möte med läraren hur vi ska lösa detta. Alltså det är helt sjukt. Vi är vuxna människor och ändå är vissa så okapabla till att anpassa sig och samarbeta. Inte vissa, utan hon. Det är fanimej ett jävla skämt. Sen börjar hon dessutom tjata om ålder och att visa respekt, för att i nästa sekund gå till personangrepp på mig. Hur gammal var du nu igen sa du? 10? Alltså.... Nej du har helt rätt, jag respekterar inte dig efter efter vad du gjort och sagt till/om mig :) Lilla GUMMAN. Om man inte kan få in i sitt huvud att ens tre gruppmedlemmar alla delar samma åsikt om att man inte går att samarbeta med och då ändra sig, så är man inte helt normal.
 
Nu blev jag sådär arg vid tanken igen. Hahaha. Aja, morgondagens problem är morgondagens problem. Nu jäklar ska jag äta skitgoda rester från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback