But why...

För att sammanfatta dagen. Jag råkade ligga i sängen till 11 på min första sommarlovsdag, vilket är helt okej. Jag gick ner på stan och råkade fastna lite längre än tänkt. Också helt okej. Det var svinvarmt och kvavt och jag svettades ihjäl (inte helt ok..). Vaknade btw av att det var ett jävla liv utan för fönstret, massa vitklädda människor som skrek och blåste i sånna där vad det nu kallas. Jag har dock blivit ganska immun mot ljud efter att ha haft en arbetsplats utanför sovrumsfönstret nu i typ ett halvår eller mer. Men de var väl inte tvugna att skrika så högt.. Ska de fira att deras liv ska bli allvarligt och tråkigt liksom?
 
HEHE skämt åsidooo.. Efter min lilla shoppingrunda så handlade jag mat på Sibylla och gick hem. Vem bryr sig om hon handlade mat på Sibylla, tänker ni. Sjukt onödig info.... Men med tanke på det jag ska berätta nu så är det faktiskt relevant. För jag kommer nämnligen hem, med min lilla pommes (som han på Sibylla tydligen visste att jag skulle ha, ''En pommes?'', efter att jag handlat där EN gång förut för några veckor sedan, ganska wierd) och äter den. Och när jag ätit klart så surrar mobilen till och jag har fått en vänförrågning på facebook. Nej men hej lilla du som just sålde en pommes till mig på Sybylla, HUR FAN HAR DU HITTAT MIG PÅ FACEBOOK? Alltså det är ju konstigt.. Tycker jag.. För jag känner inte igen honom för fem öre. Vet inte varför han vill adda mig? Vill han ge mig rabatt på pommes så att jag ska handla hos dem igen? Är det så de jobbar för att få kunder? Vill han göda mig för han gillar feta tjejer?
 
Hahaha.. Nejmen.. Skumt. Ska man känna sig stalkad? Varför vet han vem jag är? Whyyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback