TIO ÅR

Jag har alltid haft en viss grad av tandläkarskräck, vilket egentligen grundar sig på min sprut-fobi om man tänker efter. Avskyr man sprutor så är sprutor i munnen otänkbart, och jag gillar över huvud taget inte att någon ska peta runt med vassa föremål i min mun. Jag har dessutom gjort det stora misstaget att tro att jag kan laga hål utan bedövning, fyyyfan. Det där ilandet är outhärdligt. Så jag gillar verkligen inte tandläkaren.
 
Jag var hos tandläkaren imorse och kan nu fira att jag inte haft några hål på 10 år! Det är en lättnad varje gång men går därifrån med orden att ''det ser bra ut''. Såå nu ska jag fira med frukost från Tidermans och kolla på 24.
 
För övrigt hade vi en väldigt mysig dag ute i Viksberg igår. Men jag har gått och blivit förkyld så idag ska jag bara ligga i soffan hela dagen utan dåligt samvete. Ser att väderguden är på min sida också och ger oss moln.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback