Karolinska Institutet

Haha alltså vår skola just nu. Ni minns ju att jag berättade om den misslyckade sluttentan. Som jag för övrigt klarade, WOHO! Sjukt glad. Grymt att man klarade testet på om man lärt sig något efter tre års utbildning. Det ska man vara stolt över. Men hur som helst så hade vi även en tenta igår. Denna var en hemtenta med frågor som skulle besvaras på internet och innan skrivtidens slut skulle dessa skickas in genom att trycka på en knapp ''Skicka in enkät''. Det är bara det att som alltid strulade tekniken, vilket innebar att det blev error för ett flertal studenter som skickade in sina svar = alla deras svar försvann. Vilket resulterade i detta nedan. Haha, vad ska man säga? Då slapp man vänta på det tentasvaret iallafall! Sex veckors praktik på R73 (demensutredning), en hemtenta, två seminarier och en workshop kvar innan man får lämna Karolinska Institutet och deras klanterier! Inte för att jag inte kommer sakna skolan och framför allt alla klasskompisar, faan jag är ju livrädd. Redo? Nej. Skräckblandad förtjusning. Spännande, läskigt, konstigt. Japp!!! Snart är det dags att fightas för att få den lön man förtjänar när med detta intensiva jobb med sämsta arbetsförhållanden ett jobb kan ha! Heja heja.
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback