13 AUGUSTI

Nu börjar sommaren 2014 att ta slut. Den extrema, plågsamma men underbara värmen har försvunnit och kvar är den normala svenska sommarvärmen. Som nu efter detta superväder känns kall. Men sommaren har verkligen varit bra. Bättre än jag hade vågat hoppats på! Gjort två grymma resor, som varit sommaren höjdpunkter. Träffat massa vänner och släkt, hängt ute i stugan. Solat, solat och solat. Badat mer än någonsin. Håller tummarna för att min bränna håller sig till nästa sommar så man slipper bli blek i vinter, haha.
 
Blandade känslor inför min jobbstart imorgon, jobbar 12 dagar och sedan drar skolan igång direkt. Det ska bli ganska skönt ändå, att jobba. Jag gillar ju mitt jobb. Det är att skolan börjar snart som känns mest vemodigt, jag är inte så taggad på att skriva uppsats, vilket kommer köra igång direkt. Galet! Jag har fasat inför den där uppsatsen hela utbildningen, vem jag ska skriva med och vad jag ska skriva om. Nu har ju dessa 2 frågor löst sig, eftersom vi bestämde redan innan sommaren vem vi skulle skriva med och vad vi skulle skriva om. Så det blir nog bra det där. Om ett halvår ska jag ut och rädda liv, hjäääääälp. Undra hur många sjuksköterskor som känner sig redo efter tre års utbildning, jag skulle gissa på väldigt få. Så det är nog helt normalt att känna såhär.
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback