Hej igen,

Skulle ju lämna in min mobil på elgaganten igår. Men jag tror fan jag gjort gud riktigt arg på något vis, för när jag kommit dit, låtit dem kolla på mobilen (behöver förmodligen ett nytt batteri, det hade tydligen svullnat ?!), och ska betala en sån där adapter (för att kunna sätta i mitt nya lilla simkort i min gamla mobil), så står jag där som ett fån utan bankomatkort. För kortet var nämnligen borta, och inte ett öre hade jag heller. Jävla dumma bankomatkort. Så Jesper fick komma och betala efter jobbet, kortet fick spärras, och jag kände hur jag hatade gud som straffade mig med mobildöd och kortförlust inom loppet av två dagar. Ingen träning blev det heller för med humöret efter det där plus försvunna hörlurar och en sur pojkvän, då hade jag fan ingen jävla lust. Riktig jävla skitmåndag.
 

Första dagen i skolan var trevlig, kul att träffa alla igen! Fick lite mer inblick i vad kursen kommer handla om och hur den kommer gå till. Vård av barn och vuxna inom öppenvård och hemsjukvård heter den. Äntligen lite barn med i bilden! Vi hade en föreläsning om unga/barn idag, jag känner genast hur det blir mer intressant. Ska bli roligt att få kontakt med lite mer blandade åldrar vid praktiken på vårdcentral, som börjar på måndag.

 

Från helgens svampjakt i norberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback