Tala ut skägget, kvinna

Den här veckan hann bara börja och jag önskar redan att den är slut.. Igår jobbade vi kväll på praktiken och idag ett morgonpass. Kvällspass-morgonpass på rad är inte roligt. Hemma vid 22.15-22.30 och klockan ringer 04.30 igen. Man har ingen chans att få tillräckligt med sömn. Jag hade dessutom huvudvärk större delen av båda dagarna och igår hade jag sån sjuk träningsvärk från badmintonen i lördags! Haha. Muskler som länge legat oanvända anvädes, antar jag. Hoppas någon vill spela med mig snart igen!! Det var verkligen ett jätteroligt sätt att få träning. Klockan är 20.23 i skrivande stund och jag ska gå och borsta tänderna och sova. Jobbar dag imorgon också, 7-15.30 och efter det ska vi öva inför vår examination i medicinsk teknik (sätta sond, urin-kateter, pvk och ge intramuskulär injektion) som vi har om två veckor. Blir en lång dag med andra ord.. Gäller att vara utvilad. Frågan är hur pigg man är på att lära sig efter en tidig morgon och en hel dag på praktiken. Men de e bara o köra!! Ååh jag är så glad idag. Ni vet när något roligt ska hända men så ställs det in, så blir man besviken? Men man förstår ändå varför det inte kan hända.. Men man önskar ändå att det kunde.. Men så plötsligt så ska det hända igen. Woho!! Tala ur skägget, kvinna. Men peppar peppar!! Det är inte helt 100 än.
 
Och jag önskar inte att hela veckan är slut, bara att det ska bli fredag. Påskledigt fredag, lördag, söndag och måndag. Så skönt! Min träningsvecka har blivit totalt upp-fuckad pga. praktiken denna vecka så det blir till att ta igen det i helgen. Tre träningspass i helgen alltså, halleluja!
 
Såg förresten att Södertörn har bytt business på vägen hem från praktiken igårkväll.
Södertörns kola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback