Nittonde juni

Bästa onsdagen igår! Började dagen med att åka med Felicia till min skola och hämta ut min tenta. Sen vidare till Ikea och Skärholmen för lite lunch och shopping. På kvällen hämtade jag och Jesper upp scouterparet Ellie och Philip och roadtripade ut till vemvetvar och grillade, supermysigt!! Jag lyckades väl inte så jättebra med min korvgrillning dock, jag hade fyra korvar varav första blev kolsvart, andra blev bra, tredje gick av på mitten ner i askan och den fjärde korven orkade jag inte grilla då jag hade gett upp. Så det blev en och en halv korv i magen iaf! Det var en otroligt mysig plats som vi kommer åka tillbaka till iaf, det låg mellan Järna, Nykvarn och Gensta, eller något sånt, och vattnet kan ha varit Yngern, enligt Ellie. Mitt i alltihopa kom det två Israeler med varsin minigitarr, feta väskor, tog av sig skorna och satte sig och rökte på. Åtminstone misstänkte jag det eftersom de hade egenrullade cigariller. Och det kändes liksom som det passade in i deras backpackerstil. De åkte alltså från Israel för att upptäcka Sveriges skogar genom att följa Sörmlandsleden, nästa stopp: Gnesta. Haha, lustigt.
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback