Söndag

Fy fasiken vad jag hatar söndagar.. Idag har jag pluggat en del, och nu ligger jag och läser inför morgondagens föreläsning om leukemi, lymfom och anemi.

Jag blir så trött på mig själv ibland, att jag inte lär mig. Av mina misstag. Man får sluta hoppas på saker som inte kommer hända helt enkelt, inte svårare än så. Men igen och igen står man där. Jävligt svårt tydligen.

Idag åkte även mamma och pappa utomlands. Har lust att gråta en skvätt av avundsjuka. Äckligaste vädret här just nu. Och det är så drygt att pendla på tal om något helt annat.. Vänta på buss, vänta på tåg. Vänta vänta vänta. Men just nu har vi ju knappt någonting i skolan, så man överlever. Annat blir det om 3 v när praktiken börjar..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback