APRIL

Jag har haft världens bästa födelsedagshelg, så jag har inte haft någon tid för bloggen. Sen drog skolan igång och man började snarka efter en timme. Fyfan vad segt det är med föreläsningar. Min kropp vill inte sitta sju timmar på en dag i en obekväm bänk och lyssna på någon som pratar monotont om något som kunde sagts på en halvtimme istället för tre. Vi har dessutom en tenta imorgon som ingen riktigt vet vad vi ska läsa på inför, jag är så omotiverad att jag inte ens har pluggat till den än. Typ. Den är då alltså imorgon. Så brukar jag inte gör, jag brukar komma på minst 3 dagar innan att det är dags att börja panikplugga. Men nu har jag då alltså en halv dag på mig ungefär. Bra.
 
Meeeen innan den här skolveckan började fyllde jag ju år! Och jag hade bokat upp heeela helegn med en massa roliga saker och nära, kära människor. På fredagen blev det träning med Felicia, och på kvällen bowling med Jesper och några till. Efter bowlingen åt vi på Amazon, på Heron, bara det att jag hade råkat äta alldeles för mycket innan själva maten så jag orkade äta typ 1/5. Mycket trevligt hur som helst! Avslutade kvällen med Wii och kladdkaka hos Jesper. På lördagen bakade jag muffins, tog en sväng på stan och åkte sedan hem och lagade mat och fixade innan det kom 3 goa tjejer på middag. Fick en high-tech-våg av Felicia i födelsedagspresent som mäter fett, muskler, osv osv osv. Vet inte om jag ska vara glad över den fina vågen eller gråta över att jag måste veta hur många procents fett jag har i kroppen? Hahaha. På söndagen kom fina släkten hit och vi kunde till allas lycka sitta ute på altanen och fika. Det kan vara hur sen vår som helst men när jag firar min födelsedag med släkten lyckas vi alltid ha bra väder och kunna sitta ute! Sen åt jag och mina favoritpersoner middag i solen senare på kvällen. Mamma, mormor och Jesper ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback