14 MAJ.

Oj bloggen, vad hände? Det är bara skola, pojkvän och vänner nu för tiden och lite mindre bloggande. Jag har haft tre grymma helger på senaste! Har verkligen kopplat bort skolan och den stressen totalt på helgerna, ignorerat och förträngt. Ganska osmart men jag hade iaf det asbra! Nu har vi en hel veckas självstudier så det är bara att sätta igång att göra allt som ska göras och snart är det tenta. Vi hade iaf föreläsning om Muskler idag och jag älskar muskler, det verkar vara min grej!

Det har varit mycket festligheter den senaste tiden, första helgen var det jag som firades, helgen efter var det Sara och denna helg Marre. Nästa helg blir det Alex! April och maj, vilka bra månader. Alltså vem kan fatta att det snart är juni? Inte jag iaf..




Fridays

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback