Ups and downs

Idag känns livet inte riktigt lika bra. Började dock helt okej med ett semenarium med min goa grupp, senare lite presentshopping på stan men sedan hände det som inte fick hända, håller på att bli sjuk. Och det SUGER. Jag blir så arg, världens sämsta timing. Jag ska lägga mig nu och jag hoppas verkligen jag vaknar upp utan några som helst symptom på halsont eller nästäppa imorgon. Och med en klar skalle så jag kan ta igen det jag inte orkade göra idag. Jag som hade gjort ett så bra schema så att jag skulle hinna, nu ligger jag redan efter, efter en dag.

Men jag har ingen hjärntumör iaf. Så tänker jag efter att ha läst min patografi om en 30årig tjej som fick en hjärntumör. Då känns alla ens egna problem ganska så små och meningslösa. Fast just nu känns det lite svårt att tänka så, jag vill bara må bra så jag kan få den här tentan och kursen klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback