Tack vänliga själ.

Jag hann knappt pusta ut innan nästa tenta börjar närma sig.. Galet många kapitel ska läsas. Jag måste dock berätta om något fantastiskt. Det är nämnligen så att vi har semenarium imorgon, vi ska ha läst en hel massa kapitel om bland annat omvårdnads- teoretiker till då, jag har läst ett kapitel kanske. Vi skulle göra anteckningar om lite olika saker om de där teoretikerna också. Men det har ju då inte jag gjort eftersom jag inte hunnit läsa allt. Så lånade mamma en patografi åt mig på biblioteket idag, en av fyra som man fick välja på att använda i tentan. Så öppnar jag den, och vad finner jag? Anteckningar om precis det vi ska prata om på semenariet imorgon, någon som har lämnat sex stycken post-it-lappar i boken. Det var ganska galet, när jag nu var så oförberedd. Så öppnar jag boken, som egentligen inte har med just detta att göra på något vis. Vilken vänlig själ. Dock en själ med väldigt dålig handstil..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback