Lycka :)

Sådärja! Nu är jag inte lika trött på mig själv längre, för idag har jag börjat på hemtentan som ska vara inne om 6 dagar. Det var på tiden. Jag hoppas det går bra. Vi har en flik med ''Mål och framsteg'' på vårt forum, där är allt grönt och ifyllt på denna kurs förutom just den här sista examinationen. Så det skulle vara så skönt att skicka in denna tenta, klara den och ha denna kurs överstökad och avklarad!! Nästa kurs är Anatomi och fysiologi, det ska bli väldigt intressant men det är en tuff kurs vad jag hört. Sen är det dock sommarlov i tre månader!! Jag hoppas att de har lite jobb åt mig på dagis då, jag saknar alla fina gullungar och välkända rutiner. Men jag trivs också så himla bra i skolan, hade aldrig trott att detta skulle bli så bra! Förutom stress och pluggångest inför tentor, vilket jag antar ingår, trivs jag så bra i skolan och är dessutom vansinnigt kär. Väldens finste pojkvän. Det är vår, solen skiner nästan varje dag, det börjar bli varmare, snart börjar en av årets bästa månader.. ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback