Smoooothie.

Hej kära bloggen. Idag var en sorgsen dag, det regnade och jag plockade av julpyntet från julgranen. Så nu står den där bara och ser naken ut. Ett år kvar tills nästa julafton.. Kvällen blev desto bättre, för jag mötte Felicia på affären för att handla, sen gjorde vi smoothie och såg på The red riding hood. Mina förhoppningar var ganska höga, och i början var jag väldigt skeptisk, men den var bra faktiskt!

Sen började vi, som så ofta när hon är här, kolla på gamla bilder, från förr. Läste konversationer också, jag var en hejare på att spara sådana. Elaka, kärleksfulla, kontsiga, alla möjliga konversationer från msn, playahead, osv printscreenade jag. Haha, ganska kontigt men det är jäkligt kul att ha kvar nu en hel massa år senare. Mitt i allt kollande så dök min pojkvän upp i en konversation, som jag inte mindes att jag hade sparat. Eller varför.. Haha. Det är iaf bevis! Jag ska framföra mitt bevis imorgon.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback