Snart senare..


Det var outhärdligt att gå upp ur Jespers varma säng imorse och åka hem, duscha, fixa och åka till skolan. Jag var verkligen sjukt opepp. Hade varit ännu mer opepp om jag hade vetat att jag skulle vara kvar i skolan i 10 timmar, men det visste jag som tur var inte.. Men jag kom hem vid halv åtta ikväll. Vi var kvar och jobbade med ett grupparbete. Har hunnit prata i telefon med Jesper, laga middag och matlåda, se bb och nu är det sovdags. Imorgon är det ytterligare många timmar i skolan och sedan raka vägen hem och läsa så mycket jag bara kan och orkar inför tentan.

Kan inte ritkigt fatta att det är vecka 9 nästa vecka redan, det känns som det nyss var skolstart och de berättade att vi skulle ut på fältvecka senare. Nu är det snart senare. Idag fick vi en föreläsning om vårdhygien inom vården och jag har lärt mig att man ska sprita händerna och armarna ungefär hela tiden, tusen gånger om dagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback