Sometimes love comes around

Tror jag har haft höstens bästa helg. Fredag med shoppingunda på stan och en kväll med Felicia, pepparkakor och ädelost. Jag hade planerat att handla julklappar och fixa lite sånt på stan men jag har lärt mig att har man ingen plan, om man inte vet vad det är man är ute efter så går man bara runt och kollar, och går man runt och kollar så hittar man inte saker till sina nära och kära, utan till sig själv. Jag förälskade mig i ett fat.. Det var så fint. Spelade ingen roll att jag varken visste vad jag skulle ha det till eller vart, jag var tvungen att köpa det! Sen var jag tvungen att köpa en rad andra heminedningsprylar också. Det blev fint hos Jesper iaf. Inte lika fina på mitt konto.
 
På lördagen var det innebandymatch och sedan var vi så duktiga och storstädade Jespers lägenhet. Nu är det rent, julfint och jättemysigt. Sedan blev det middag, gäster, resident evil och sällskapsresan. Även ''klassresan'' vilket bestod av en inspelad video på jespes klass i trean då det åkte på klassresa. SUPERGULLIGT. Haha. Nu vill jag bara se mera från när han var en lite plutt. Igår var jag, mamma, moster och kusin på julbord och julkonsert i Taxinge, goooott. Mamma ligger i magont idag dock, tur att jag inte åt räkorna.. Om det nu var dem. Alltså julmat, jag har tidigare inte varit så förtjust i det, men senaste åren har jag förstått precis hur gott det är. Men det måste vara hemgjorda köttbullar, halvfabrikatsköttbullar förstör julbordet!! Taxinges dessertbord var ju inte att leka med heller, synd att man har ätit sig proppmätt på mat redan. Eller kanske bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback