Sista augusti

 
Betnér var bra som vanligt på Olearys i onsdags, tror faktiskt att han var bäst denna gång i jämförelse med de två gånger jag sett honom innan. Men någon som nästan var ännu bättre var en komiker innan som hette Petter Bristav. Riktigt jäkla askul och säker kille. Han gick upp i toppen som roligaste jag sett tillsammans med Al Pitcher och Måns Möller. Nästa månad kommer Måns Möller tillbaka till Olearys, jag vill gå!!
 
Idag var min sista sommarlovsdag och det regnade hela dagen. Sista augusti också. På måndag börjar skolan, och som tur var kom de tre böckerna jag beställt idag. Bläddrade lite i dem och det verkar inte enkelt inte, mikrobiologi, läkemedelsberäkning och farmakologi. Men det ska nog gå bra! Fick reda på för ett par dagar sedan att jag är i grupp A som praktiserar v 40-47. Inte länge kvar alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback