Sååå kan det gå.

Eeeeh, jag skulle ut i skogen och plocka svamp idag. Jag hittade svamp! Tre stycken! Fick ett myggbett i mungipan (och förmodligen på flera ställen också) på köpet, riktigt vackert. Känns som jag ägnade mig mest åt bergsklättring faktiskt, och klättrade över massa fallna träd. Ju värre terräng och ju längre det gick utan att jag hittade någon svamp ju argare blev jag. Hahaha. Aja!!!! Ska fan inte plocka nå mer svamp i år. Alla har ändå plockat upp all svamp som finns verkar det som. Det var inge vidare roligt att gå i skogen själv heller, jag oroade mig lite för att jag när som helst skulle stå öga mot öga med något djur eller tappa bort mig.
 
Som tur är hittade jag och Jesper ju en del svamp i lördags så ikväll blir det svampmackor till middag iaf. Innan det ska vi nog till Wasa och kolla på innebandy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback