Att se fram emot..

Man skulle ju kunna tro att man ska deppa ihop nu när sommarn börjar ta slut, det märks mer och mer på vädret. Regn och kallare grader dag för dag.. Meeeen, jag har iaf skaffat mig en del att se fram emot! På lördag är det ju kräftskiva, vilket man sett fram emot sen förra årets kräftskiva typ. Må vädret vara med oss.. På måndag ska jag med skräckblandad förtjusning på massage. Skräckblandad för att jag hört att det gör jääävligt ont att trycka ut alla knutarna. Får hoppas att jag inte har allt för många knutar. 29e är det stand up och 7 september åker vi till Göteborg. WOHOO!! Bokade biljett idag. Aah som sagt, en del att se fram emot ändå. Att jag börjar skolan 3 september och har första tentan 11 september ignorerar vi. Men alltså det ska ju bli ganska intressant ändå.. Farmakologi.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Woooooohoooo :D längtar tills ni kommer! <3

2012-08-28 @ 11:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback