8 månader

 
Jag hade saknat ihjäl mig lite förra veckan på Öland, så den här veckan har varit härlig med massa mys, och en dag ute på sjön igår då vi även hade varit tillsammans i 8 månader. Och nu i Augusti är det ett år sedan vi började träffas. Det är så roligt att tänka tillbaka ett år, när jag och Sara var ute på en promenad en kväll i slutet av juli till exempel. Hon var förtvivlat olycklig för en kille och jag var bara väldigt förvirrad och visste inte vad jag ville. Nu ett år senare är båda i ett förhållande, hon med en helt annan och jag med den killen jag då var så osäker på. Tur att jag gjorde rätt val.. ♥
 
Nu när jag tagit ett bad och fått i mig lite mat i form av fläskfilérester från igår så känns den här söndagen inte riktigt lika hemskt längre. Och snart är det ju handbollsfinal. Jag vet inte vad som har hänt med mig på senare åren, hade någon sagt handbollsfinal för ett par år sedan hade jag fnyst, nu sitter jag bänkad. Handboll är faktiskt min favoritsport att kolla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback