24 APRIL.

Det har varit en härlig helg! Den började i fredags med en förfest med Johanna och några till hos Tomas, och senare Olearys där Björn Rosenström spelade. Han var braaa som fan, och snygg. Snygg!! Det hade man aldrig kunnat tro. På lördagen blev det filmmys och på söndagen tacos och Big brother med Jessica och Rasmus hos Jepser. I vanlig ordning! Igår var det tillbaka till verkligheten och skolan igen, har nog aldrig varit så trött. Gjorde inte saken bättre att vi hade världens sämsta föreläsning på eftermiddagen..

Har känt mig lite deprimerad idag pga. att det känns lite mycket med skolan. Det känns dock mycket bättre efter min lilla sväng till stan, åkte ner endast för att lämna tillbaka en jacka på mq, men kom hem med två fina tröjor och ett halsband istället!! Shopping muntar upp en på riktigt! Nu har jag något att ha på mig i helgen, då det blir festligheter. Jag LÄNGTAR!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback