Tionde april

Mitt huvud är verkligen totalt slut efter dagen. Den började inte så bra, jag hällde mjök i mitt knä när jag åt gröt till frukost. Det är ganska osmart att göra det när man har ganska så väldigt bråttom.. Idag började då nya kursen (anatomi och fysiologi), därav det trötta huvudet. Det var lite som en flashback till den 16e januari då vi började utbildningen, mycket nytt att ta in och denna kurs är verkligen sjukt intensiv och kräver mycket av en. Vi började redan idag jobba med kroppens anatomi och inför torsdag ska vi plugga på cellen med mera i våran gigantiska bok. Vi ska lära oss så himla mycket på de här 8 veckorna, förstår knappt hur vi ska hinna få allt att fastna i huvudet.

 

I söndags kom det lite folk på finmiddag hos jesper, vi invigde elgrillen dagen i ära och det vart grymt gott. Kinderäggsjakt, bb och film på det. Påsken har varit bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback