Långfredag

Igår vaknade jag upp hos Jesper och tog det luuungt hela dagen. Var en konstig känsla att inte behöva gå upp tidigt och plugga. När J kom hem från jobbet gick vi till Nancys som öppnat precis bredvid honom och handlade middag. Vi blev dock ganska besvikna, min mat var världens minsta portion, ungefär hälften av det man får på Nancys på stan, och hon frågade inte vad jag ville ha för grönsaker. Hon glömde dessutom skicka med både soja och dressing till Jesper, fastän hon hade frågat vilken dressing han ville ha. Jaaa nej inte det bästa intrycket av det där stället direkt.

Efter middagen åkte jag med Sara och Felicia ut till Jessica. Vi handlade och gjorde världens godaste frukstsallad med turkisk youghurt, nötter & honung, och catchade up ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback