Torsdag

Jag fick akut längtan efter julen när jag drack julmust tidigare ikväll. Sen läste jag i en blogg att det är julafton om mindre än två månader. Jisses, tiden går så jäkla fort alltså. Det är konstigt för hösten brukar vara så seg och deppig men senaste två höstarna, denna inräknad, har gått fort. Och inte alls speciellt deppigt. Och i helgen är det halloween och vi ska på halloweefest, men jag har ingen ork och fantasi till att försöka komma på något att klä ut mig till. Men jag och F ska till Stockholm imorgon och försöka lösa det. Kul med utklädning iallafall, och kul med hemmafest!

Jag har lyckats hålla mig ifrån att få veta vem som åkte ur Idol i fredags så nu ska jag kika på programmet och ta reda på det!

 
Jobbig förmiddag på jobbet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback