Onsdag.

Man märker att man är tankspridd när man går in på toaletten för att sätta i linserna men kommer på sig själv med att stå och borsta tänderna istället... haha.

Idag har jag tagit det luuungt, sen har jag varit i moraberg och kollat lite. Efter eventuella julklappar till mig och andra. Det gick inte så bra dock, det var svinvarmt på elgiganten och samma kund uppehöll han som jobbade vid den avdelningen jag var på i hundra år. Jag fick ont i huvudet, så jag gick. Till expert och kollade lite, till rusta och köpte deodorant. Sen gick jag tillbaka till elgiganten för att göra ett nytt försök, men samma kund stod fortfarande där. Allvaligt.. Då gav jag upp.

Snart iväg på roligheter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback