Första november

Jag bara tappar suget lite här ibland. Men sen i fredags har jag varit hos Felicia med henne och Alexandra och haft mycket trevligt, sprungit till tåget, sedan var jag på Halloweenfest i Tumba och i söndags var jag bara väldigt bakis :) I måndags och idag har jag jobbat, igår ett besök på sjukhuset och.. ?? Inte så mycket mer. Allt är inte helt bra just nu! Det har varit bättre om man säger så. Och på fredag är det Maggio på Klubb molto, alltså nyss var det två månader kvar? Nu är det snart fredag.. Och jag har ont i halsen. Och det får gärna gå över tills dess. För jag ser väldigt mycket fram emot detta. Hade varit underbart om Adele, Lars Winnerbäck, Gavin Degraw, Melissa Horn, Hoffmaestro, Håkan Hellström och Regina Spektor kom dit också. Vilken blandning, men åh så bra.

Var ängel på Halloweenfesten.
 
Här är mitt ljusbruna hår också. Jag var inte så nöjd direkt efter jag kom hem från frisören men eftersom det var toning så har det ändrat färg lite och blivit bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback