Tjugonionde november

Jag längtar till imorgonkväll! God mat, trevligt sällskap och underhållning. Jag är dessutom ledig imorgon, det ska jag fira med att kolla på Water for elephant's och dricka colalight fastän klockan är elva. Sen ska jag läsa innan jag sover och inte ha den minsta jag-ska-upp-om-några-timmar-panik, som i söndags. Fy, jag var vekligen en zombie igår. Efter jobbdagen åkte jag iaf till Jesper och kollade two and a half men och kramades, sen åkte jag hem och sov och drömde en väldigt konstig dröm. Jag, Sara, Felicia, Alexandra, Jessica och Johanna åkte på någon resa men Sara och jag tappade bort de andra, det var mycket märkligt. Nu minns jag inte vad som hände mer men jag var ganska lättad när jag vaknade, tror vi misstänke att de blivit våldtagna eller så. Usch.

Det har varit en ganska mysig eftermiddag på jobbet idag med julpyntning, lite julpyssel och disco. Jag älskar att julpyssla!! Älskar julen. Tända ljus, rött och mysigt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback