Polaroid


Idag har jag jobbat, senare varit på stan. Skulle hämta ut ett paket men jag lyckades handla ett par shorts och en tröja på h&m också. Och nästan ett par skor och en ring. En randig tröja, min tusende i samlingen. Jag gillar randigt helt enkelt. I paketet låg en polaroidkamera som jag budade hem på Tradera för några dagar sedan. I brevlådan idag kom också film till kameran jag köpte på någon sida för några dagar sedan. Jag chansade lite och beställde någon billig film jag hittade, men den passade inte. Så nu får jag lägga ut ännu mer pengar på dyr film som är rätt istället. Sjukt dyrt är det. Men värt kanske? Jag vet inte riktigt längre. Blev irriterad för att den jag redan köpt inte passade.

Nu ska jag borsta tänderna, hämta ett glas isvatten och se på 90210. Började kolla säsong två som jag fick i födelsedagspresent igår, så i himla bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback