Sol, lunch och presenter

Idag har Felicia och jag ätit lunch vid maren och fixat lite saker inför helgens födelsedagsfirande! Blev såklart lite shopping till mig själv också, verkar inte kunna gå ner på stan utan att det blir så nu för tiden. Sen var jag en sväng till Moraberg för tjugonde gången, min mobil har blivit försenad och släppts om hundra år. Faan alltså. Jag har inte så mycket till val än att vänta, för jag vill inte ha någon annan. Nu har jag iallfall sett till att både Elgiganten i Södertälje, Elgiganten i Sickla och Onoff i Södertälje kommer smsa mig när den kommer i deras lager ^^, haha. Så slipper jag springa där varje vecka. Bara att vänta tålmodigt. Tar förmodligen en månad eller två.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback