Maj 23, 2011

Det har ekat lite här under helgen. Den har varit jättebra iallafall! Hur bra som helst faktiskt, brukar oftast inte ta vara på söndagarna men igår hade vi en väldigt bra kväll nere vid kanalen. Inatt däremot var inte lika kul, sov jättedåligt och drömde, jag drömde att jag hade folk hemma i en lägenhet jag bodde i, folk jag inte kände, och så tog en av dem två av mina kära kameror och tänkte dra med dem. Men jag vägrade, sprang efter och när han hotade med kniv sträckte jag mig ändå efter kamerorna och då knivhögg han mig i armen.

Så idag har jag jobbat och sedan vilat, städat upp lite också. Sett på gårdagens Bigbrotherlive och fyfan vilken glädje att Gurkan äntligen åkte! Var verkligen dags för tjurskallen nr ett att dra därifrån. Nu kvittar det nästan vem som vinner, alla som är kvar är bra. Men föredrar nog Peter, Simon eller Crille.

Igår åt vi årets första hembakade rabarberpaj med raberber från landet. Det är galet nog drygt två veckor kvar tills vi åker till Grekland, men så fick jag höra idag att det där jävla askmolnet börjat härja igen. Må den inte hindra vår resa, då jävlar.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback