Kameragalen

Har ägnat precis hela dagen åt att städa. Rensat bort kläder så att alla mina kläder jag faktiskt använder får plats i min byrå, plockat upp allt från golvet, dammat och så.

Och nu har jag suttit senaste timmen och suktat efter systemkameror och objektiv, när jag väl känner suget är det svårt att inte köpa men det gick som tur var över, bra för jag har verkligen inte råd och jag har ju redan en. Haha stört att jag ens tänker att jag ska köpa en ny. Men hade jag valt systemkamera idag hade jag nog valt en annan.. Men ett nytt objketiv hade inte suttit fel, ett lite mer ljusstarkt. Hur som helst slutade det med att jag beställde polaroidfilm iallafall, eftersom jag vann en polaroidkamera på Tradera här om dagen. Det var en idé jag fick helt plötsligt, en vecka senare hade jag vunnit en. Tänk er polaroidbilder från Samos? Tror det blir jättefint. Nu hoppas jag bara att filmen jag skickat efter ska passa i kameran för jag har ingen vidare koll på sånt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback