Onsdagar



Jag har två väldigt bra onsdagar att se fram emot. Älskar att ha saker att se fram emot! Denna onsdag tar min syster studenten, så det blir en trip till Skogås för utspring och senare studentmottagning här med hela tjocka släkten. Nästa onsdag, om 10 dagar, är det dags att åka till Samos. Sol, värme, avkoppling, god mat och sjukt fin miljö. Ska bli väldigt mysigt att åka till en lite mindre grekisk ö för en gångs skull. Kan tänka mig att dessa 10 dagar kommer gå ganska fort.

Imorgon är det en lång lång jobbdag, speciellt med tanke på att jag absolut inte är helt kry än, men det är bara att ta sig igenom för bra pengar blir det ju. Och sen har jag ju faktiskt inte en enda jobbdag inbokad på resten av veckan.

ps. PETER GICK TILL FINAL WOHO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback