Lista.

Vad gjorde du förra sommarn:
Världens bästa sommar med USA, Gotland och Göteborg. Kan det blir bättre?

Svär du för mycket:
Beror ju på vem man frågar, själv tycker jag inte att det är så farligt att svära. Man anpassar ju sitt språk efter vilka man är med också.

När duschade du senast:
Duschade? Det var i fredags. Igår och idag har jag badat!

Vilken färg är det på dina byxor just nu:
Mörkblåa mjukisbyxor.

Vilken färg har dina underkläder:
Grå.

Vilken låt lyssnar du på just nu:
Spring för livet, Sara Varga

Vad var det sista du sa:
Pappa frågade vad jag skulle äta och jag sa ''soppa''... haha.

Vad är brevid dej just nu:
Till höger kuddar, till vänster ett nattduksbord.

Vad var det sista du åt:
Världens godaste ost och boccolisoppa.

Vem vill du spendera resten av ditt liv med:
Mina mamma och mina vänner måste jag nog säga i dagsläget.

Har du en lavalampa:
Ja det har jag, den har dock blivit undanrensad för ett bra tag sen. Röd.

Hur är vädret just nu:
Soligt!

Vad gjorde du igår natt:
Var uppe alldeles för länge fastän jag var jättetrött, sen sov jag.

Vem pratade du sist med på telefon:
Mamma ringde från affären och frågade vad vi skulle äta till middag.

Vad gör dej glad:
Att köpa ny kamera. Haha. Lycka! Och att ta en bra bild.

Vart skulle du vilja åka:
Till LA och San Fransisco, och tillbaka till New york.

Vill du ha barn:
Ja, det är självklart. Även om jag insett på senare år att barn inte är någon dans på rosor..

Vad ska dom heta:
Jag har massor av namn haha. Men vad det blir vet man inte förrän man är där.

Kommentarer
Postat av: Marcus.

Marcus är rätt fint. Försöker sälja ut mitt namn till alla gravida mammor som kommer och hämtar barn på fritids men inga nappar. Fast jag var nära på en.

Postat av: Camilla

Hahah.. tyvärr finns inte marcus med på min namnlista.. /: Fast om jag nu SKULLE döpa mitt barn till marcus så skulle det vara med c iaf och inte k.

2011-03-25 @ 13:54:47
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback