troubled mind

Denna natten har varit konstig, haha. För det första drömde jag den verkligaste dröm jag någonsin drömt, att en person jag älskat förut och som fortfarande betyder mycket tog sitt liv. Jag blev så otroligt ledsen. Inte nog med de självmord som faktikt händer i riktiga livet, man ska även få vara med om det i sina drömmar.. Jag minns att jag halft om halft sovande sprang upp ur sängen och grät med jobbiga känslor i hela kroppen. Sen insåg jag vad jag gjorde, att det var en dröm och gick och la mig igen. När jag vaknade imorse hade jag också ett vagt minne av att jag halvsovande tog bort örngottet på en av mina kuddar, la kudden på golvet och vek ihop örngottet och la det i sängen. Hahaha, fråga mig inte varför men just då för stunden så verkade det maka sense. Som sagt, konstig natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback