HELLO SUNSHINE









Sjukt skön och varm dag. Fick en chock när jag gick utanför dörren, hade tagit på mig alldeles för mycket kläder. Varma vindar och stekande sol. Mötte Sara och Felicia på stan för lunch på Nancys. När Felicia drog och jobbade kollade jag och Sara lite i affärer och handlade lite fina saker. En ring, en vit kofta och ett par solglasögon blev det för min del. Sen firade vi våren med glass på bryggan med skrattande fåglar omkring oss. Glass vid maren är nog så mycket vår och sommar i Södertälje det kan bli.


Kommentarer
Postat av: ÄLEEX

Ni firar vår och så är det is kvar!! Men snart är nog allt borta, hoppas iaf :D

2011-03-23 @ 15:07:32
Postat av: Camilla

Haha äh! ;p ja det får vi verkligen hoppas! När man satt där och blundade så kunde man nästan tro att det var sommar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback