Du är ett glashus och jag är en sten, men det är du som försöker se igenom mig

När man helt plötsligt efter en lång tid kan lyssna på en låt som förut gjorde ont i hjärtat betyder det att man kommit en bit på vägen. Enstaka låtar kan verkligen samla så sjukt mycket minnen i sig. Lyckas verkligen alltid ha en eller fler låtar som påminner om personer eller händelser. Om killar, resor, vänner, fester, somrar och allt möjligt.

Nu ska jag gå och ta ett bad med min harry-bok, började läsa första boken igår. Hade glömt hur mkt mer, annorlunda och bättre böckerna är än filmerna, men filmerna är fortfarande så bra det kan bli. Hur nu det går ihop. Sen blir det dammsugning och 17.00 hämtar Sara mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback