Alla heter Glen i Göteborg

Ikväll har jag, Sara och Felica myst i mitt rum med te och en massa prat. Det var en riktigt bra måndagskväll. Nu är jag trött, men istället för att sova ska jag se ett program på tv4play. Borsta tänderna och krypa ner under täcket först bara. Försöker förgäves få kontakt med min kära vän Glen men människan har gått och dött verkar det som. Inte lätt att ha 3. Vet ni hur mycket jag hatar 3? (mobiloperatören)

Och påtal om mobiloperatörer så började jag lite smått fundera på vad jag ska köpa för mobil när min gamla underbara tegelsten ger upp. För nu har den faktiskt hängt med i en hel del år så jag kan tänka mig att den sjunger på sista versen. Fast egentligen kanske den kommer hålla i minst lika många år till? Vad vet jag. Jag har lovat mig själv att inte köpa ny mobil förrän den dör, så jag kommer få drass med den tills dess.. Fast den är jättebra och jag älskar den. Men ibland önskar jag mig lite bättre mobil-surf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback