14.26

Jäklar vilken stor och full måne tänkte jag igår när jag var ute och körde. Och idag läste jag i tidningen att det var ''supermåne'' inatt, dvs då månen är som närmast gjorden och ett visst antal procent större och ljusare än i vanliga fall. Händer tydligen bara var 18e år.. haha.. wowowow.. mkt intressant. Den var verkligen jättestor..

Igår kom Sara som sagt, vi kämpade med att skriva i alla mina betyg på studera.nu för att kolla mitt jämförelsetal, när vi var klara råkade jag trycka bort det så vi fick göra om allt igen :) Smart tjej. Sen såg vi Eclipse, och jag lyckades somna någonstans där i mitten. Men det gör ju inte så mycket eftersom jag kan filmen lite utantill. Vi såg det här fina klippet också och dog lite för att det är så fint:


Kommentarer
Postat av: johanna

grät floder när jag såg den..

2011-03-27 @ 11:09:19
Postat av: Camilla

ja det går nästan inte att inte göra det :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback