Sony ericsson xperia neo

Jaha. Efter tre timmars körning med köer och sjuka omvägar för att undvika Södertledstunneln som (självklart) var avstängd pga olycka kom jag äntligen hem med min kära mobil. Laddade den över natten och har pillat lite på den idag, men eftersom det uppstod lite komplikationer när vi kom fram till Elgiganten i Sickla igår så måste jag in med mamma till Elgiganten i Södertälje idag för att fixa det. Men efter det kan jag äntligen börja använda den, tror dock jag börjar imorgon eftersom det blir festligheter ikväll, lika bra att inte börja med att supa bort mobilen. Jag är så glad, älskar den.

Jag och Sara såg Never say never igårkväll (Justin Biebers film) och blev en aning frälsta. Herregud.. Vilken het liten grym underbar 16åring. Får man ens tycka att 16åringar är heta, snygga och sexiga när man är 22? Haha!!


Kommentarer
Postat av: Sara

JA DET FÅR MAN :D hahahaha

2011-06-19 @ 18:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback