Länge leve du min vän, du som alltid följt mig hem, nykter eller alldeles för full

Åååh. Idag började ÄNTLIGEN mitt nya simkort gälla så att jag ÄNTLIGEN kan börja använda nya mobilen. Den är underbar och perfekt, jag är kär!!

Nu har jag precis skjutsat Sara till tåget, hon ska åka till Norrköping och imorgon till Italien i två veckor. Och Felicia är i Italien just nu. Alex, Jessica och Linda åker till Peace and love imorgon. Jag vill också åka till Peace and love har jag kommit på, kanske inte i fem dagar men ett par och jag vill se Veronica Maggio så himla mycket. Men jag får nöja mig med att stanna hemma och jobba. Det känns iallafall lite bättre nu när min mobil börjat fungera. Och så känns det bra att det är sol idag. Jag måste nog städa här i mitt rum känner jag.. Men först ska jag lägga ut alla fina bilder ifrån midsommarafton på fb.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback