Weekend,

Men oj vilken bra helg jag har haft, det hade jag inte räknat med för några dagar sedan.   I fredags samlades släkten på Ceasars och firande semestern, det var trevligt och gott. Vidare till Barolo för lite dricka efter det.

Igår blev det sol och bad vid malmsjön på dagen innan jag fixade iordning mig och mat för att möta min kusin och hans vän och åka till Mariekväll. Spelade kubb, grillade, drack och hade det mys. Lyssande på en trubadur gjorde vi ett tag också, vi lånade honom från ett annat gäng en bit ifrån. Han sjöng Halleluja och man kände att livet var allmänt bra då.

Vid elva drog jag vidare hem till Jepser och såg skräckfilmer med honom och Simon, Dead Silence och The Rite, ingen var väl sådär jättebra men jag skulle nog säga att Dead Silence var bäst. Det var superhärligt att passera en kyrkogård när jag gick hem sen..    Nej det var inte så farligt, inte en död eller levande i sikte. Eller docka..


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback