Två bra dagar


Har haft två jättebra dagar med Saras familj och min idag och igår. Igår åkte vi upp till Stockholm och fikade vid Kungsträdgården, vidare därifrån till ett ställe på Strandvägen för lite dricka och så avslutade vi vår lilla runda på Djurgårdsbrons sjöcafé. Där åt vi middag i kvällssolen, åtminstone var det sol ibland... haha. Sen tog vi färjan i solnedgången över till Slussen och gick igenom Gamla stan. Idag har vi varit ute med båten och solat, badat och fiskat. Solat de få gångarna solen var framme iaf.. Jag fick en sketen liten abborre på hela tiden vi fiskade medans de andra fick napp hela tiden, fattar inte? Jag verkar inte ha tekniken. Nu gungar det när jag sitter här i sängen, mitt balanssinne måste vara väldigt känsligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback