LO VE

Jag har mått bra idag men varit lite seg, som vanligt efter en utgång. Sovit länge, badat och sett en massa bra tv. Och förut började jag kolla på Dagboken, favoritfilm, ska kolla vidare snart.. Imorgon måste jag städa, vilket kan beöhövas för här står förfestsflaskor kvar från förra helgen. Haha. Enligt mamma borde jag skämmas men det gör jag inte. Men imorgon försvinner de, för på ons fyller mamma år. Vilken tur att jag skrev det här för nu kom jag på att det kan ju vara bra att ha en present också... Jag älskar att ge min mamma presenter, försöka hitta bra och lyckade saker som hon blir glad av, men man kan aldrig hitta något bra nog till henne egentligen. Hon förtjänar så mycket. Eftersom hon är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback