we've been on the run, driving in the sun

Vad skönt det var när den här jobbdagen var slut. Den var inte världens bästa. Jag gick hem och såg OC, då kändes allt lite bättre. Nu ska jag snart äta pannkaksmiddag. Jag har varit sugen på pannkakor hela dagen, vilken tur att mitt matförslag gick igenom.

Phantom Planet – California - Tchad Blake Remix

Den här veckan har gått jättefort förresten, jobbar imorgon och sedan är det helg eftersom jag är ledig på fredag. Ska ge mig ut på bikinijakt tänkte jag. Om vädret är på min sida.

Drömde om en person inatt, att vi stötte på varandra och jag fick en kram och en puss. Och när jag vaknade så kände jag saknad. Vilket är galet. Drömmar kan verkligen lura en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback